Kap Verde - here I come<3!!

2009-12-18 @ 07:42:46
hejhej(L)
Nu åker jag, så jag hinner inte skriva mke.
men alla, snälla kommentera medans jag är borta?<3
jag ska kanske gå på Internet Café när jag är där, så jag hinner nog att blogga lite, eller så är jag upptagen med mejlen;//<3
Men jag älskar er, och kommer sakna alla bloggar, men önska mig lycka till med flygresan?:D
Grr, kommer fram imorgon klockan 12 elller 1 på NATTEN!>.< Och då får vi ser vad som händer, för vi är på fel ö när vi landar i Kap Verde, men hallåååå? Taxi Kapverde 138619354, (skrev baah ngt!<3)

Puss puss till er, om ni vill mejla mig så kan ni mejla mig på [email protected] :)
KRAM!<3

vanessaellen



Modell igår^^<3

Kommentarer
Postat av: onlyfunny

Lycka till på flygresean<3

Kmr längta så efter dig<3

Ohh, va fin du blev som modell! Men du är fin annars med gmn;)

2009-12-18 @ 16:12:07     URL: http://onlyfunny.blogg.se/
Postat av: Ximena

Vad fin du är älskling,hoppas att höra av dig snart, trvligt semester fast jag saknar dig redan jätte mycket.

I love you-

Te amo

Älskar dig

Ti amo

2009-12-19 @ 15:40:19     URL: http://vanessaellen.blogg.se/
Postat av: Thewaters<3

Cha på dig vanessa vad fin du blev på modell grejen;)



ååååååh vad jag längtar effter dig...!!!!!!!<3<3

jamenar du kan ju inte bara åkaiväg sådär utan mig!!! ;)

men jag hoppas du får det bra i kruatsien elr vad de heter/stavas;)



Löve uuuu harre bra.. ses<3<3<3<3<3! (L*

2009-12-22 @ 14:24:53
Postat av: Thewaters igen...<3

Ouphs hehe du skulle ju till capverde hihi;) sorry<3



men harrebra o goodbye<3

2009-12-22 @ 14:27:31
Postat av: Rodde

Tjena Vanne! vad fin du blev på bilden, riktig modell;) hoppas du har det jättefint i Kap Verde och badar mycket för min skull, tråkigt att inte fira julen med dig, men det kommer väl alltid nästa år. Älskar dig min lilla blandfärsbulle

2010-01-04 @ 17:36:37

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0