tisdaa'<3

2009-12-08 @ 19:59:58
hejhej min fina läsare<3

idag har jag vart i skolan dåå.
ganska rolig dag faktiskt;))<3
första lektionen, typ som ett test, det var ganska svårt faktiskt :S
vi har samma test på fredag och då kommer jag nog få ett bra resultat;D<3
i mitten av lektionen typ, drog jag till hemkunskapen i påvelund.
det var sista lektionen typ av, kanske 11 ggr.
vi gjorde typ en äppelkräm ;S
serverades med mjölk''/
aja, efter det så var det rast (yeeah!!) sen så hade vi gympa, vi körde typ boring uppvärmning och sen spökboll eller vad man nu kallar det.<3
sen efter gympan som slutade halv 2 stack alla till omklädningsrummet och duscha. :$
sen sprang alla hem:)<3
när jag kom hem så åt jag min goda specialmacka ;D.
rostad macka, (fotbollsmacka), smör och lite hallonsylt!!
mums!! (L)
sen så stack jag ner till önneredshallen och köpte en bulle med mamman min(L)<3
sen kom jag hem och tog hand lite om lillebrorsan och åt, sen så gick jag på kör ;S
var mest mee' annie och wera<3 love yaa gays(L'<3


aja, ska titta på ugly betty o sen andra avenyn nuee<3

kramar och pussar<3
från vanessa<3
till dig<3
kommentera<3

Kommentarer
Postat av: shadi

fin blogg:D

2009-12-09 @ 07:54:42     URL: http://lifeinmyeyes.blogg.se/
Postat av: felicia

rolig dag du har haft! :D

min var väl inte lika rolig,

pluggade hela dagen typ... haha, men fatade ändå inget. hemkunskap är skoj, men äppelkräm

låter inte som det godaste, men

det kanske det va? :)

hallå macka med hallonsylt är asgott ju!

haha, du är inte ensamn om det.



haha kramar

felicia<3

2009-12-09 @ 18:08:34     URL: http://feliciaemiliepalm.blogg.se/
Postat av: louisehultman

Trevlig blogg, tacksam om du kommer följa min !:) kram

2009-12-09 @ 18:58:30     URL: http://louisehultman.devote.se
Postat av: juliaa.

sv: gud vad söt du är! tack så jättemycket! blev skiglad nu heheh (a)

kram :)!

2009-12-09 @ 22:28:40     URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0