söndaa(L)

2009-12-13 @ 15:13:57
hejsan sötisar(L)
ni har varit ganska dåliga med att kommentera på sista tiden..
Ni får börja göra dt nu<3
 **
  ' snälla?
  U
Idag har jag på på frölundatorg och köpt julklappar till nära och kära;P<3
Det ska bli skoj att ge det till dom alla sen ;))
Idag ska jag fira jul, med min mammas sida av släkten.
men jag är typ inte jude eller muslim eller något sånt utan jag ska åka till Kap Verde till jul och då har typ min mamma och min mammas o min dåe, familj har typ flippat så jag behöver göra dom glada, men jul är ju typ det bästa som finns.
hejdååe
kramkram
vanessaellen

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej älskling min!

Jag hade hoppas att läsa lite om din jul firande hos oss och familjen, mrn jag hoppar att du hade det bra med oss-

Vi älskar dig!

2009-12-14 @ 22:17:30
Postat av: Páscal UF

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-16 @ 10:41:59     URL: http://pascaluf.blogg.se/
Postat av: felicia

förlåt att jag inte kommenterat bloggen,

har inte haft tid. :/

men jag gör det nu istället!<3

vad fin din blogg har blivit! Fin design!

Hoppas du får det bra i jul!

ka det bra. :)



GOD JUL

felicia

2009-12-17 @ 15:23:58     URL: http://feliciaemiliepalm.blogg.se/

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0