Kap Verde!!<3

2009-12-21 @ 16:34:36
hejhej(L)
hur mår alla?:)
inte så mkt kommentarer:'(

Iaf, i Kap Verde skiner solen, jag behöver inte gå på internetcafé, för dom hade data hemma;P.
Jag har inte mycket tid till datan, för det är typ 34 grader ute, och då får man ju passa på, även om jag ska vara här ett tag till:).
Jag har lärt mig roliga ord;)<3
Saknar mina kompisar och mamma och mormor och aaah,  alla!!
Fast det är jätteroligt här, så jag går inte runt och är deprimerad precis meen, ahh<3
Nu ska jag fläta hela mitt hår med inbakade flätor.
Det kommer att bli superfint!<3
Kraaamkram
vanessaellen

Kommentarer
Postat av: PussGurkan

Gu vad härligt med 34 grader! Vad gör du där borta egentligen? Nyfiken :P

2009-12-21 @ 22:54:56     URL: http://dumlez.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hej älskling min:

Vad roligt att du har skrivit och veta att du mår bra och är i

värmen här är det jätte kallt, jag ringde dig i måndags pratade med pappa han sade att du var och gjorde flätor, blev det bra? är du nöjd? saknar dig jätte jätte mycket! jag ska ringa dig imorgon på julafton hoppas att jag kan prata med dig!

skött om dig jag älskar dig jätte mycket.Rode kommer på tv den 1/1 det var syn att du missar det

tusen puss din Mimmi

2009-12-23 @ 21:05:46
Postat av: Paula

Hej stumpan!



Det låter hur härligt som helst med 34 grader. Vi har precis firat jul och det kändes jätte märkligt att du inte var här..snyft



Det var helt underbart att få höra din röst tidigare idag.



Längtar efter dig

Puss från mamma

2009-12-24 @ 23:35:58
Postat av: VivianN'

fin blogg:)

gjort den själv?

2009-12-25 @ 21:19:44     URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: Julia

fin blogg! kika gärna in och lämna en kommentar! kramizar!

2009-12-29 @ 16:16:54     URL: http://jullehbulleh.blogg.se/
Postat av: PussGurkan

svar: jaha, okej! Men gu vad mysigt <33 Jag har aldrig varit utomlands :(

2010-01-05 @ 23:16:48     URL: http://dumlez.blogg.se/
Postat av: Kajsa i Eskilstuna ,, (y'

Hej Vanessa! (y'

Hehe,, Länge sedan vi snackade nu ju :(

Vi får prata med våra mammor om att vi måste träffas snart! (a'



Älskar dej gumman



// Kajsa ;*

2010-01-08 @ 10:59:41     URL: http://mayyaforever.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Vanessa! Mår du bättre nu? Så tråkigt att du blev sjuk precis när du skulle komma och hälsa på. Ska vi hitta en annan dag då du kan

komma och sova över? Pratade med din mamma och vi avtalade att vi ska komma och hälsa på er i mars.

Kram från Katarina!

Ps gör gärna fler inlägg!

2010-02-24 @ 08:42:59

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0