liseberg;**<3

2009-12-04 @ 21:12:27

shoo<3

idag var jag i skolan då.
vi hade mac - undervisning hela dagen nästan.(4 timmar ;oo)
asså inte hur man äter mackor precis. men datorerna mac (apple)
den var ganska tråkigt. det var bara kul när man använde PhotoBooth
(där man tog kort på sig själv med webbkamera.)
sen hade vi julklappsutdelning. fick inte present idag heller.
men jag kommer att få:). snart.
efter skolan så gick jag hem och åt typ 5 clementiner till mellanmål ;P.
passade min lillebror lite och det var, hm, ganska kul.(L'
sen åkte jag till stan och gick på liseberg med mormor och morfar;)).
dom ville ha "en egen dag" som bara var min.
det var jättekul, jag vann daim yees!!
det var mumsigt som bara den!!
åkte ingenting eftersom det är jul och det är så himla kallt.
sen efter ca 2 ½ åkte vi hem till dom och jag ska sova här är det bestämt;D
jag kollar på idol och Tove är helt överlägsen, rösta på henne om ni ska rösta!

kram
vanessaellen


Kommentarer
Postat av: Emma OD

Hej Hej tycker det är kul och komentera dej :D <33(L)(L)

2009-12-07 @ 20:47:23
Postat av: Paula

Kul med Liseberg, själv skulle jag också vilja gå dit snart.



Love

2009-12-08 @ 08:34:25     URL: http://vanessaellen.blogg.se/

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0