Måndag(L'<3

2009-12-07 @ 20:59:42
hej mina kära läsare (L) x'd

idag var det ju skola dååe.
det var en, hm, okejj skoldag:)<3
vi kom till skolan, idag kom jag för tidigt faktiskt haha!!<3
vi typ skrev julkort, och typ om svenska traditioner;O<3
efter det så hade vi rast yees!!
sen var det värsta goda lunchen.
det var köttbullar med potatismos, muums, aah, justee', ketchup!!
på andra rasten så gick vi hem till amanda för att typ hämta kort på henne<3
ahhaha(L'<3 (jag och fanny var med amanda då)
dt var skojj, för hennes finfina hund var där och sniffade(L)
Sen tog vi spårvagnen tillbaaks till skolan, jag sprang, dom gick, jag kom före, dom kom efter.
sen hade vi livskunskap, alla typ flumma.
sista timmen gympa, typ kinesiska muren;))<3
sen hade vi vattenkrig.
sen gick jag och amanda hem till mig, vi åt och sen gick vi ner och skaffade en blogg till henne.
amandas blogg ser ungefär ut som min, nästan exakt likadan, fast hennes blogg heter:
http://mandelmums.blogg.se/ (klicka!!)
måste dra nu''/

kramar och pussar<3
kommentera<3
hejdåå(L)
vanessaellen

Kommentarer
Postat av: felicia

heej hallå hejsan!!



Du har defenitivt haft en bättre

dag än mig! haha! tur det! :)

haha, vattenkrig låter skoj!

det antar jag att det var också. <3

din blogg är väldigt fin, måste jag

bara säga igen! :D

ha det bra!



kram och puss

felicia

2009-12-07 @ 21:16:59     URL: http://feliciaemiliepalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cha på dig<3

jaa visst var det skojigt!



finfin blogg du har men nu skal jag gå så goodbye ;D<3

2009-12-22 @ 14:34:25

Kommentera?;P:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Remember me?
RSS 2.0